جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در ایلام

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در ایلام

در اینجا درباره ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در ایلام صحبت خواهیم کرد. تغییراتی اعم از تغيير نام شرکت، تغيير آدرس دفتر مرکزی، نقل و انتقال سهام، تغيير موضوع شرکت، تغيير حق امضا مجاز شرکت، تعيين اعضای هيئت مديره، تغيير بازرسان و غیره در مجمع های زير قابل بررسی می باشد: انجام ثبت تغییرات شرکت در صورتی امکان پذیر است که در اداره ثبت شرکتها، به طور رسمی ثبت شرکت در ایلام انجام شده باشد.

قواعد و مقررات ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در ایلام

مجمع عمومی فوق العاده در ایلام

اصلاح هر ماده از اساسنامه که اين اصلاحات شامل: تغيير اسم شرکت، تغيير آدرس دفتر مرکزی و شعبات، نقل و انتقال سهم الشرکه شرکا و يا سهام سهامداران، تبديل سهام های با نام به بی نام و بالعکس، تاسيس شعبه، کاهش و افزايش سرمايه شرکت، خروج شرکا، ورود شرکا، الحاق به موضوع شرکت، تغيير موضوع فعاليت شرکت و ديگر مواردی که در قانون تجارت به عنوان اختيارات مجمع عمومی فوق العاده در نظر گرفته شده است.

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در ایلام

اختيارات مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در جلسات: تعيين سمت اعضای هيئت مديره و حق امضا های مجاز شرکت انتخاب اعضای هيئت مديره و مديران

به تصويب رسيدن تراز نامه ساليانه شرکت که در زمان چهار ماهه اول سال است و در مجمع عمومی ساليانه برگزار می شود هم می تواند از اختيارات مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده باشد و در اين مجمع هم برگزار شود.

مدارک لازم برای تغييرات در شرکت ها يا موسسات در ایلام

  • کپی روزنامه رسمی تاسيس
  • روزنامه های تغييرات
  • شرکتنامه پشت و رو ( در مسئوليت محدود)
  • تقاضانامه پشت و رو ( در موسسه)
  • اظهارنامه پشت و رو ( در سهامی خاص)
  • شناسنامه و کارت ملی جهت اشخاص ورودی
  • اصل مدارک شناسايی اشخاص خروجی و حضور جهت امضا و اثر انگشت در اداره ثبت شرکت ها
  • در صورت تغيير آدرس شرکت، آدرس محل جديد و کد پستی (تغيير آدرس فقط مناطق هفت گانه تهران و محدوده هايی که مربوط به اداره ثبت شرکت های تهران می باشد را در بر می گيرد)
  • با انحلال شرکت در ایلام حضور و امضای تمامی اعضای هيات مديره الزامی است.

چند نمونه از صورتجلسات تغییرات در ایلام

افزایش سرمایه شرکت در ایلام

تنظیم صورتجلسه افزایش سرمایه در مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

از مهم ترین صورتجلسات تغییرات افزایش سرمایه شرکت می باشد که دقت زیادی باید در تنظیم صورتجلسه داشت زیرا زمان افزایش سرمایه امکان دارد سهم شخصی افزایش و یا کاهش یابد و اگر اشتباه تنظیم گردد ضرر جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد طبق قانون تجارت ماده 157 سرمایه شرکت زمانی افزایش می یابد که یا مبلغ اسمی سرمایه یا تعداد سهام افزایش داشته باشد.

افزایش سرمایه به یکی از طریق های زیر امکان پذیر می باشد:

  • افزایش سرمایه به صورت نقدی که شرکا یا سهامداران باید مبلغ را به حسابی که شرکت تعیین می کند واریز نمایند
  • افزایش سرمایه از طریق دریافت مطالبات شرکت
  • افزایش سرمایه از طریق سود شرکت که بین شرکا تقسیم نشده است و می خواهند ارزش هر سهم را بالا ببرند.
  • افزایش سرمایه در شرکت سهامی عام به صورت تبدیل اوراق قرضه به سهام
  • افزایش سرمایه از طریق آورده غیر نقدی برای سرمایه شرکت

توجه:یک نکته که وجود دارد این است که در شرکتهای سهامی بدون اینکه سرمایه تعهدی شرکت پرداخت گردد افزایش سرمایه معنی ندارد پس باید صورتجلسه تنظیم شده و امضا شده حداکثر تا یک ماه بعد از تاریخ صورتجلسه به اداره ثبت شرکت تحویل داده شود.

همچنین برای افزایش سرمایه باید گواهی بانکی که از واریز کل مبلغ سرمایه شرکت اطلاع می دهد به اداره ثبت، در مدارک ارسالی باید وجود داشته باشد.

انحلال شرکت در ایلام

شرکا و سهامداران شرکت ها با درنظر گرفتن مقررات قانونی می توانند شرکت را منحل اعلام کنند که برای انجام این کار باید صورتجلسه در مجمع عمومی فوق العاده تنظیم گردد و به اداره ثبت شرکت ها ارائه گردد.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در ایلام

مراحل ثبت تغییرات شرکت در ایلام

صورت جلسه ای برای ثبت تغییرات شرکت در ایلام تنظیم کرده، سپس بعد از تنظیم این صورت جلسه که به امضای کلیه شرکا رسیده باشد اقدامات ذیل را انجام دهید.

  1. به سامانه ی اداره ی ثبت شرکت ها به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir مراجعه شود.
  2. بعد از اینکه وارد سامانه شدید قسمت ثبت تغییرات شرکت رجوع شود و کلیه اطلاعات متقاضی و صورتجلسه و اساسنامه و به همراه کلیه مدارک بارگذاری و درج نمایید.
  3. سپس بعد از پایان و پذیرش نهایی و اخذ کدرهگیری، کلیه مدارک فوق الذکر را از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید.
  4. مراجعه به اداره ثبت شرکت ها و پرداخت هزینه های قانونی مقرر جهت اخذ آگهی تغییرات
  5. پرداخت هزینه روزنامه رسمی
  6. در آخر صدور آگهی

انواع تغییرات در شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود در ایلام

تغییرات در شرکت های تجاری مخصوصاً شرکت های سهامی خاص و با مسئولیت محدود دو نوع است. در برخی موارد تغییرات اجباری است مانند تغییر آدرس شرکت به مکان جدید یا تغییرات تمدید هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص بعد از اتمام روند دو ساله، در این موارد باید موضوع تغییرات را تعیین کنید و به نسبت صلاحیت مجامع عمومی از این مجامع دعوت به عمل آورید.

نوع دیگر تغییرات تغییرات اختیاری است که هیئت مدیره بنا بر اهداف و برنامه ها می توانند مجامع عمومی را دعوت کنند تا تغییرات مربوط به اساسنامه یا سایر تغییرات را انجام دهند.

انواع تغییرات موسسات غیر تجاری در ایلام

بعد از تاسیس موسسات غیر تجاری می توانید تغییرات متعددی را در اساسنامه یا مدیران شرکت یا به صورت سالانه برای تصصویب ترازنامه های مالی شرکت داشته باشید. همان طور که در این مطلب خواندید تغییرات اساسنامه را باید در مجمع عمومی فوق العاده انجام دهید.

مجامع عمومی عادی نیز تغییرات را انجام دهید. تغییرات موسسات غیر تجاری در خصوص موارد دارای مجوز باید به تایید ارگان صادر کننده مجوز برسد.

زمان، هزینه، تعرفه و قیمت ثبت شرکت در ایلام

تغییرات شرکت را همان طور که در بالا قید گردید الزامی است که ثبت شود مدت زمانی که طول می کشد تغییرات شرکت در اداره ثبت شود معمولا 30 روزکاری می باشد اما در برخی مواقع متغییر می باشد و این زمان به نوع شرکت و نوع تغییرات اعمال شده بستگی دارد.

هزینه های ثبت تغییرات شرکت به نوع تغییرات اعمال شده و نوع شرکت ثبت شده بستگی دارد زیرا هزینه های دولتی براساس نوع تغییرات متغییر می باشد. هم چنین تعداد صورت جلسه ای که برای تغییرات تشکیل می شود در هزینه های ثبت تغییرات موثر می باشد.

کارشناسان و متخصصین مجرب مجتمع ثبتی پایش شما متقاضی گرامی را از جهت ثبت تغییرات شرکت و هم چنین تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت و هزینه های ثبت تغییرات شرکت راهنمایی لازم را از طریق مشاوره رایگان دریافت کنید.

انواع تغييرات شرکت ها و موسسات در ایلام

  • ثبت صورتجلسه انتخاب اعضا هیئت مدیره در ایلام
  • نقل و انتقال سهام شرکت در ایلام
  • تغییر موضوع فعالیت شرکت در ایلام
  • افزایش سرمایه شرکت در ایلام
  • ورود و خروج شرکا شرکت در ایلام
  • تغییر آدرس شرکت در ایلام

تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت در استان ایلام

  • دهلران
  • مهران
  • ایوان
  • دره شهر

در کمترین زمان و حداقل هزینه آگهی ثبت تغییرات شما صادر می شود. از این رو باید اشراف کامل به قوانین ثبتی و روند فنی در سازمان ثبت داشته باشید. متخصصان ما در تیم ثبتی پایش تمام نیاز شما را در امور ثبتی فراهم خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها