جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت قفسه های فروشگاهی و قفسه بندی انبار

ثبت شرکت قفسه های فروشگاهی

ثبت شرکت برای اعتبار بخشیدن به انوع کسب و کارها یکی از الزامات تلقی می شود. برای ایجاد کاری معتبر و با وجه مناسب در بازار رقابت ابتدا باید حرفه و یا خدمات خود را به صورت شرکت به ثبت برسانیم. از این رو پیشنهاد می شود مراحل ثبت شرکت را به درستی پیش برده و باعث شوید از سواستفاده برخی سود جویان از نام و یا تولیدات و خدمات شما جلوگیری نمایید.

ثبت شرکت قفسه های فروشگاهی و قفسه بندی انبار در زمینه ساخت قفسه یکی از مهمترین اقدامات برای جایگاه مناسب و ویژه داشتن در این صنعت می باشد. با ثبت شرکت در این زمینه علاوه بر اعتبار در بازار از مزیت هایی مانند وام و یا شرکت در برخی مناقصه ها نیز برخوردار می گردید.

مدارک ثبت شرکت قفسه های فروشگاهی و قفسه بندی انبار

شرکت را می توان به دو نوع مسئولیت محدود و یا سهامی خاص ثبت نمود برای این کار به مدارک زیر احتیاج می باشد:

برای ثبت شرکت قفسه های فروشگاهی و قفسه بندی انبار به صورت مسئولیت محدود باید حداقل دو نفر عضو وجودداشته و با سرمایه کم میتوانند شرکت را به ثبت برسانند.

ثبت شرکت به صورت سهامی خاص کمی متفاوت تر می باشد به صورتی که سه سهام دار اصلی ، یک بازرس و یک عضو علی البدل شرکت را تشکیل می دهند و 35 درصد از میزان سرمایه تعیین شده برای شرکت باید به حساب اصلی به نام شرکت واریز گردد.

قفسه های فروشگاهی

برای داشتن فروشگاه و هایپری منظم و کامل ابتدا باید به تجهیز کردن آن به قفسه های فروشگاهی فکر کنیم. طراحی وساخت درست قفسه های فروشگاهی کاری تخصصی می باشد که فقط از طریق یک شرکت متخصص می تواند انجام گیرد. مشاورین و کارشناسان مجرب ما در شرکت آریا پویان آرنگ آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در این زمینه می باشند.

طراحی درست قفسه های فروشگاهی به منزله طراحی دکوراسیون یک فروشگاه و هایپرمارکت می باشد. با طراحی درست می توان جلوه زیادی به یک فروشگاهداد و علاوه بر آن محیطی را ساخت تا مشتریان بتوانند به راحتی و با دسترسی سریع به کالای مورد نظر خود خریدی کامل انجام دهند.

مزایای قفسه های فروشگاهی

یکی از محاسنی که قفسه های فروشگاهی دارد این است که هر چه اصولی تر و مدرن تر طراحی شود مشتریان بیشتری را برای خرید جذب فروشگاه می نماید. همچنین خریدی آسان تر و جذاب تری برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

نظم و ترتیبی که قفسه های فروشگاهی در محیط ایجاد می نمایند باعث میشود هر دسته از محصولات در جای مشخصی قرار گرفته و باعث نمی شود مشتری زمان زیادی را برای گشتن به دنبال کالای مورد نظر خود صرف نماید.

ثبت شرکت قفسه های فروشگاهی
ثبت شرکت قفسه های فروشگاهی و قفسه انبار

انواع قفسه های فروشگاهی

قفسه های خود ایستا

در این نوع قفسه ها طبقات بر روی ستون های خود قفسه بندی قرار می گیرد و احتیاجی به نصب بر روی دیوار ندارد.

قفسه های دوطرفه

این قفسه ها از دو سمت طبقه بندی داشته و بر روی ستون های خود قفسه ها طبقات از دو طرف نصب می شود و مشتری به راحتی با حرکت به دور این قفسه ها می تواند محصولات را دیده و خرید نماید.

قفسه های دیواری

این نوع قفسه های فروشگاهی به روی دیوار نصب شده و پیچ و مهره ای می باشند کمی جا به جایی آن ها از قفسه های خود ایستا سخت تر می باشد.

قفسه های گرد

این قفسه ها طبقات گرد داشته و در هر قسمتی بین قفسه ها می توان آن ها را قرارداو اجناسی که مایل هستیم در دید مشتری قرار گیرند را روی آن ها قرار دهیم.

قفسه بندی انبار

انبار و محل نگه داری تولیدات هر کارخانه و یا کارگاه قسمت بسیار مهمی می باشد زیرا حاصل تلاش و تولید یک واحد تولیدی در آن نگه داری می شود. پس باید شرایط به صورتی باشد تا از آسیب به اجناس و تولیدات به حداقل برسد. برای ایمنی بالا چه از لحاظ پیشگیری از آسیب به اجناس و همچنین پیشگیری از آسیب به کارگران سفارش قفسه بندی انبار بهترین راه می باشد.

استفاده از قفسه بندی انبار راندامان کاری را بالاتر برده و منظم بودن کالا ها باعث می شود کار کارگران در چیدمان و جا به جایی کالاها بالاتر رود و به راحتی بتوانند به کالای مورد نظر دسترسی داشته و یا جا به جایی انجام دهند.

مزایای قفسه بندی انبار

آسیب های احتمالی بر اثر له شدن، شکستگی ، نم کشیدن و پرتاب شدن همگی با استفاده از قفسه بندی انبار به درصد بسیار پایینی رسیده و از نظر هزینه مقرون به صرفه کی باشد.

طراحی و ساخت قفسه بندی انبار کاری بسیار حرفه ای می باشد و استفاده از متریال مناسب در ساخت نیز امری مهم به حساب می آید با کمک گرفتن از شرکتی با تجربه در امر ساخت قفسه بندی انبار می توانید انباری متناسب و محهز در اختیار داشته باشید.

شرکت آریا پویان آرنگ با همراهی مشاورین متعهد و کاردان خود آماده همکاری با شما تولید کنندگان و صاحبین کارخانه ها می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها