جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج

ثبت شرکت های مسئولیت محدود در کرج

از جمله پرتقاضاترین شرکت های ثبتی را می توان شرکت از نوع مسئولیت محدود دانست که برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج باید قوانین خاصی را رعایت کرده تا بتوان به صورت حرفه ای و قانونی به انجام امور بپردازید. در ادامه به توضیح این نوع شرکت ها و مزیت ها و نحوه ثبت شرکت با مسئولیت محدود اشاره خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج

با استناد به قانون تجارت، شرکتهای تجاری مسئولیت محدود بین دو یا چند نفر تشکیل شده که هر کدام از شرکا بدون تقسیم سرمایه به سهام تنها تا میزان سرمایه وارده و آورده خود در شرکت پاسخگوی مسئولیت ها در شرکت می باشند.

در صورتی که اشخاص تمایل به تشکیل شرکت مسئولیت محدود دارند بر طبق میزان سرمایه ای که دارند اقدام به ثبت شرکت کنند این نوع شرکت ها گزینه خوبی برای انتخاب می باشند.

در صورت بروز مشکلات مالی در شرکت های با مسئولیت محدود حتی تا چندین برابر سرمایه اولیه تشکیل شرکت، هر شریک تنها تا میزان سرمایه ای که در ابتدا وارد شرکت کرده متعهد می باشد.

تنها امضا کنندگان اسناد در این شرکت ها ملزم به پرداخت بدهی ها خواهند بود. برای مثال اگر پدری با خانواده خود اقدام به تشکیل شرکت کنند و به دلیل به مخاطره نیفتادن اعضای خانواده پدر حق امضا را گرفته باشد، در صورت بروز مشکلات مالی وی مسئول تمام امور می باشد. پس این نوع شرکت ها بین فعالان اقتصادی دارای شهرت و تقاضای زیاد می باشند.

مدت زمان ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج

درخواست ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها انجام می شود و بعد از ثبت اطلاعات در سامانه می توانید درخواست ثبت شرکت با مسئولیت محدود را بدهید.

زمان مراحل اولیه ثبت شرکت ها بسته به سرعت عمل متقاضی و اطلاع از مراحل ثبت سامانه ای شرکت ها می باشد. از زمانی که مدارک را به اداره ثبت شرکت ها پست می کنید ظرف مدت 14 روز شرکت تجاری به ثبت می رسد.

ثبت شرکت های مسئولیت محدود در کرج

ثبت سریع شرکت مسئولیت محدود در کرج

ثبت شرکت از نوع با مسئولیت محدود از سریع ترین شرکت های قانونی ثبت شده می باشند. این نوع شرکت ها عمومی میان افراد یک خانواده که تمایل به ثبت شرکت و کسب و کار دارند تاسیس می شود.

در این نوع از شرکت ها آورده هر شریک مهم تلقی می شود و تا جایی که حتی این موضوع نیز از اهمیت بالایی به نسبت شریک و شخصیت شرکا ارزش دارد.

این شرکت ها با ماهیت سرمایه ای اقدام به فعالیت تجاری کرده و هر شریک تنها تا میزان سرمایه آورده خود در شرکت ملزم به انجام امور و مسئولیت خواهد داشت.

در صورتی که شرکت با مشکلات مالی و یا ورشکستگی مالی مواجه شود، هر شریک تنها تا میزان سهم الشراکه خود مسئول در پرداخت بدهی ها است.

تصمیم گیری ها در شرکت های با مسئولیت محدود برعهده شرکای شرکت بوده که آن ها می توانند تصمیماتی چون انتقال سرمایه شرکا، انحلال شرکت، افزایش سرمایه و کاهش سرمایه در شرکت را به امضای صاحبین حق امضا رسانده و بدین ترتیب تغییرات را در شرکت اعمال کنند.

شما برای ثبت شرکت تجاری خود از نوع مسئولیت محدود می توانید با تکیه بر تجارب کارشناسان حقوقی مجتمع ثبتی پایش، امور مربوط به ثبت شرکت را انجام داده و در کم ترین زمان به کسب و کار قانونی خود بپردازید.

لازم به ذکر است که مجتمع ثبتی و حقوقی پایش با بیش از 12 سال خدمات ثبتی و حقوقی در کرج آماده رسیدگی به پرونده های حقوقی شرکت شما در کم ترین زمان خواهد بود. برای دریافت مشاوره رایگان این مجتمع با کارشناسان پایش تماس بگیرید.

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج

  • ارائه کارت ملی شرکای شرکت
  • رونوشت برابر اصل شده شناسنامه مدیران
  • ارائه تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در 2 برگ
  • تسلیم شرکت نامه در 2 برگ و تکمیل آن و امضا حق امضاداران
  • اساسنامه 2 جلد و امضا ذیل تمام صفحات آن توسط کلیه سهامداران
  • ارائه صورت جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت مدیره در 2
  • معرفی نامه نمایندگان، زمانی که اعضا هیئت مدیره اشخاص حقوقی باشند
  • ارائه برگه از روزنامه رسمی آگهی تاسیس و آخرین تغییرات
  • ارائه مدارک مربوط به محل شرکت موردنظر

شروط ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج

  • شرکت های مسئولیت محدود به موجب قراردادی که بین شرکا تنظیم می گردد تشکیل می شود و تمامی شرکا باید بر طبق اصول مندرج در اساسنامه که توسط موسسین تنظیم شده و به امضا آن ها رسیده و آن ها پیرو قوانین باشند. در متن شرکتنامه باید به صورت واضح به میزان سهم الشراکه به میزان آورده هر شریک در زمان تاسیس شرکت بستگی خواهد داشت.
  • در شرکت های با مسئولیت محدود حداقل شریک باید دو نفر بوده که آنها با ارائه مدارک خود و شرکت مورد نظر اقدام به ثبت شرکت در حوزه ثبتی مربوطه برای ثبت شرکت خود کنند.
  • حداقل سرمایه برای تشکیل شرکت های مسئولیت محدود 1میلیون ریال بوده که از وی موسسین شرکت ها به صورت تفکیک شده و با شرح وظایف ارائه می گردد.
  • شرکا در شرکت های با مسئولیت محدود متضمن هزینه ها و بدهی های بیش از میزان تعهد خود نبوده و در صورت بروز بدهی شرکت تنها تا میزان سرمایه آورده در شرکت مسئولیت خواهند داشت.
  • پس از ثبت شرکت در کرج در انواع شرکتهای تجاری باید اقدام به تنظیم اظهارنامه پلمپ دفاتر تجاری کرده و آن را به منظور پلمپ و مهر به اداره مالیات و ثبت شرکت ها ارسال کنید.

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج

مراحل ثبت سریع شرکت با مسئولیت محدود در کرج

از اقدامات مهم برای ثبت شرکت انجام استعلامات و تهیه مدارک لازم برای ثبت شرکت می باشد که این مدارک را در بالا به آن ها اشاره شد.

با گردآوری مدارک لازم در گام نخست به سامانه اینترنتی اداره ثبت اسناد و املاک کشوری با نشانی اینترنتی irsherkat.ssaa.ir ارسال کرده و در قسمت تاسیس شرکت با زدن دکمه ثبت شرکت مسئولیت اولین مرحله برای ثبت شرکت مسئولیت محدود را انجام دهید.

در گام بعدی با وارد کردن مشخصات شخصیت متقاضی ثبت شرکت با مسئولیت محدود و نیز مدارک مربوط به وکیل شرکت ها در صورت انجام امور توسط وکیل در این بخش با عنوان شخصیت حقوقی ارائه گردد.

گام بعدی با ارائه 5 نام انتخابی مرحله بعدی را برای ثبت شرکت انجام خواهید داد.

مرحله بعدی ثبت شرکت با مشخص کردن مشخصات مربوط به ثبت شرکت که شامل موضوع فعالیت، نشانی محل اصلی شرکت، سرمایه اولیه شرکت و هم چنین میزان سهام هر شریک و میزان مسئولیت هر شریک در شرکت و در صورت داشتن نمایندگی شرکت درج مشخصات آن گام بعدی را انجام می دهید.

با ارائه این مدارک باید توسط کارشناسان اداره ثبت اسناد و املاک بررسی ها و کارشناسی لازم و اصولی بر روی مدارک و ضمائم انجام شده و در صورت تایید مدارک و فقدان نقص در مدارک ارسالی گام بعدی ثبت شرکت با مسئولیت محدود را انجام خواهید داد.

ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها

در صورت تایید مدارک با ارسال ضمایم مربوطه از جمله اساسنامه و شرکت نامه شرکت مسئولیت محدود در سامانه اداره ثبت اسناد و املاک کشور و تکمیل مدارک در سامانه با زدن گزینه تایید نهایی تقریبا تمام امور ثبت شرکت را انجام داده اید و تنها چند گام دیگر برای اتمام و دریافت شماره ثبت لازم است.

پس از تسلیم ضمایم و مدارک های مربوطه در سایت اداره ثبت با رونوشت از اوراق درج شده در سامانه گام های ثبت شرکت را انجام خواهید داد.

در انتها نیز در صورت تایید مدارک و ضمایم مربوط ارسالی در روزنامه رسمی انتشار خواهید داد و این امر باعث اعتماد بیشتر مشتریان به شرکت ثبت شده خواهد شد.

شما متقاضیان ثبت شرکت تجاری از نوع با مسئولیت محدود می توانید با شماره گیری تلفن های تماس مجتمع ثبتی و حقوقی پایش امور مربوط به ثبت شرکت با مسئولیت محدود را به صورت تخصصی و در کمترین زمان انجام داده و بدین ترتیب آینده کاری خود را تضمین کنید.

سرمایه در شرکت با مسئولیت محدود در کرج

در شرکت های مسئولیت محدود سرمایه توسط شرکا و موسسین تامین شده و هر کدام تنها تا میزان اورده خود مسئولیت دارند که این مسئولیت ها در متن اساسنامه ذکر خواهد شد.

برای سرمایه اولیه تاسیس شرکت ها از نوع محدود در قانون سقفی مشخص نشده ولی در مورد حداقل هزینه به 1میلیون ریال سرمایه اولیه اشاره شده است.

این میزان سرمایه در طی حیات شرکت قابل تغییر بوده و شرکا و موسسین و حق امضا داران در شرکت می تواند با تشکیل جلسات مربوط به رسیدگی حقوقی شرکت ها، اقدام به افزایش سرمایه اولیه در شرکت کنند.

هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج

برای تعیین هزینه های ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید به نکات مختلفی توجه شود و در راستای ثبت شرکت گام برداشت. این هزینه ها را می توان در زمینه تسلیم و تهیه مدارک مربوط شرکت، هزینه های وکیل و نیز تشکیل اساسنامه در نظر گرفت.

تمامی این هزینه ها را می توانید به صورت لیست با آخرین تعرفه های ثبتی و حقوقی از کارشناسان مجتمع ثبتی پایش قبل از اقدام به ثبت شرکت تهیه کنید و بدین ترتیب امور ثبتی خود را به صورت تخصصی انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها