جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

استعلام صحت پروانه بهره برداری

استعلام صحت پروانه بهره برداری

از جمله مواردی که باید قبل از احداث واحد صنعتی و تولیدی به آن پرداخت را می توان استعلام صحت پروانه بهره برداری دانست زیرا در صورت استعلام و نبود هیچ نقصی می توانید در کم ترین زمان اقدامات مربوط به ثبت و تاسیس واحد تولیدی را انجام دهید. استعلام پروانه بهره برداری برای اشخاصی که می خواهند از اخذ پروانه بهره برداری اطمینان حاصل کنند کاربرد دارد. پس در ادامه همراه ما باشید.

استعلام صحت پروانه بهره برداری

تمامی واحد های صنعتی و تولیدی که در ایران مستقر هستند برای تولید نیازمند دریافت پروانه بهره برداری می باشند، پروانه تولید در واقع مشخص کننده ظرفیت تولیدی واحد صنعتی یا صنفی است برای دریافت این پروانه باید تولید آزمایشی انجام شود و خط تولید نیز راه اندازی شود، یکی از راه هایی که می توانید از قانونی بودن پروانه بهره برداری مطلع شوید استعلام صحت پروانه بهره برداری است، بدین منظور باید به مطالبی که در ادامه مقاله عنوان کرده ایم توجه نمایید.

محتوای صحت پروانه بهره برداری

پروانه بهره برداری را می توانید با درخواست به سامانه بهین یاب انجام دهید، اما مواردی که در پروانه بهره برداری می آید عبارت است از:

  • شماره پروانه بهره برداری که یکی از اصلی ترین مشخصات پروانه می باشد.
  • اسم صاحب پروانه که ممکن است شخص حقیقی یا حقوقی باشد.
  • تاریخ دریافت پروانه
  • مشخصات کالا و نوع کالای تولیدی و ظرفیت های تولید سالانه
  • آدرس واحد صنفی یا صنعتی همراه با کد پستی مرتبط با آدرس
  • شماره شناسایی محصولات تولیدی
  • مدت اعتبار پروانه بهره برداری
  • تعداد شیفت های کاری مجموعه

پروانه بهره برداری باید کلیه صفات فوق را داشته باشد و شما می توانید با داشتن شماره پروانه بهره برداری واحد صنعتی یا صنفی استعلام صحت پروانه بهره برداری را بگیرید.

استعلام صحت پروانه بهره برداری

استعلام شماره پروانه بهره برداری

پروانه بهره برداری را سازمان غذا و دارو صادر می کند و برای استعلام پروانه بهره برداری نیز باید از سامانه مربوطه همین سازمان اقدام کرد. برای شروع باید به سایت رسمی سازمان به آدرس https://www.ttac.ir وارد شوید.

شما می توانید از این طریق از کیفیت و سلامت محصولات دارای پروانه ساخت اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است به دلیل کلاهبرداری های فراوان به جهت جعل این سند شما از طریق استعلام پروانه بهره برداری می توانید از صحت یا عدم صحت آن اطمینان حاصل کنید. بعد از ورود به سامانه می توانید از طریق شماره پروانه بهره برداری از صحت پروانه مطمئن شوید.

اما این نحوه استعلام تنها در خصوص پروانه بهره برداری سازمان غذا و دارو کاربرد دارد. جز این ممکن است سایر اصناف و واحد های صنفی از ارگان ذی ربط دیگری درخواست پروانه داده باشند. برای استعلام سایر پروانه ها باید از طریق اداری اقدام نمایید و درخواست خود را در دبیر خانه مربوطه ثبت کنید.

استعلام محصولات دارای پروانه بهره برداری

محصولاتی که در نظارت سازمان غذا و دارو هستند و پروانه بهره برداری بهداشت را دریافت کرده اند، کد رهگیری بر روی بسته بندی محصولات وجود دارد که مصرف کنندگان آن می توانند با ارسال پیامک کد رهگیری به شماره پیامک درج شده از صحت و سلامت محصول اطمینان حاصل کنند.

مهمترین مزایایی که با دریافت پروانه بهره برداری به دست می آورید

به عنوان یک واحد تولیدی یا صنفی یا صنعتی یا حتی مصرف کننده این واحد ها بهتر است از مزایای پروانه بهره برداری اطلاع پیدا کنید.

  • پروانه بهره برداری یک نوع مجوز تولید است و میزان و کیفیت محصول تماماً قبل از اقدام به تولید ارزیابی شده است. از این جهت برای مصرف کننده این محصولات استفاده از این محصولات قابل اطمینان می باشد.
  • علاوه بر این خود سازمان های صادر کننده پروانه بهره برداری امتیاز ها و مزایایی را برای این واحد ها دارند.
  • برای دریافت هر نوع استاندارد مانند سیب سلامت و سایر استاندارد ها باید حتماً پروانه بهره برداری را دریافت کرده باشید. محصولاتی که سایر استاندارد ها در بسته بندی خود درج می کنند نشان از دریافت پروانه بهره برداری دارند.
  • داشتن پروانه بهره برداری شانس شرکت شما را در مناقصات دولتی و خصوصی بالا می برد.
  • برای تهیه مواد اولیه از پالایشگاه ها با داشتن پروانه بهره برداری می توانند با نرخ دولتی خرید کنید.
5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
زهرا
2 سال قبل

میخوام تاییدیه وزارت بهداشت یه محصول رو ببینم

زهرا
زهرا
2 سال قبل

میخوام تاییدیه وزارت بهداشت یه محصول رو ببینم
6269802300037

پایش ثبت
مدیر
پایش ثبت
2 سال قبل
پاسخ به  زهرا

درود بر شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجرب پایش تماس گرفته و با مشاوره رایگان کارشناسان امورتان را پیگیری کنید.

افشین
افشین
1 سال قبل

از روی شماره تاسیس و بهره برداری میشه آدرس کارخانه رو درآورد
1172/21

مریم
مریم
1 سال قبل

میخام بدونم قرص بوستان سیگل پروانه بهداشت داره یا نه

شماره موبایل
9117804011