جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

مشاوره ثبت شرکت

مشاوره ثبت شرکت

از جمله دغدغه های متقاضیان ثبت شرکت ها پیدا کردن مشاور و کارشناسی مجرب و مطمئن در انجام امور ثبتی می باشد. بدین جهت ما این متن را برای شما تهیه کرده ایم تا بتوانید به ضرورت اخذ وکیل و نیز مشاوره رایگان حقوقی و ثبتی بهره مند شوید. پیشنهاد می کنیم در ادامه برای کسب اطلاعات و مشاوره رایگان ثبت شرکت با ما همراه باشید.

مشاوره تخصصی ثبت شرکت

یکی از مواردی که در راه ثبت انواع شرکت ها موثر بوده و می تواند متقاضیان ثبت شرکت ها را در راه انجام امور حقوقی و ثبتی راهنمایی کند. استفاده از تجارب و تخصص مشاوران و کارشناسان مجرب ثبتی است.

مجتمع ثبتی و حقوقی پایش این افتخار را دارد که در طی سال ها خدمات شایان خود به جامعه از جمله بهترین و تخصصی ترین موسسات تجاری می باشد. که می تواند در کم ترین زمان متقاضیان ثبت شرکت و یا تغییرات شرکت را در راه رسیدن به اهداف خود یاری کند.

در ادامه به بحث و توضیح مختصری از شرکت و ثبت آن می پردازیم تا به راحتی بتوانید با مشاوره انلاین و یا حضوری مجتمع ثبتی پایش به اهداف بلند مدت خود دست یابید.

مشاوره ثبت شرکت

شرکت چیست ؟

به مجموعه ای از افراد که در محیطی مشخص برای انجام اهدافی تعیین شده گرد هم می آیند و با مشورت و تصمیم گیری یک دیگر اقدام به فعالیت می کنند شرکت می گویند . شرکتها در ایران به 7 نوع طیقه بندی می شوند که هرکدام بر اساس موضوع فعالیت شرکا یا سهامداران متفاوت می باشند.

برای کسب اطلاعات در زمینه انتخاب بهترین نوع شرکت برای فعالیت های خود تنها کافی است تلفن را برداشته و با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و یا در همین صفحه در بخش مشاوره آنلاین سوالات حقوقی و ثبتی خود را از کارشناسان ما بپرسید.

از دیگر مزایاهایی که به راحتی شما را از مشاوره رایگان مجتمع ثبتی پایش بهره مند می سازد. درج تلفن شما در قسمت پایین صفحه مقالات سمت چپ می باشد که در کسری از ثانیه کارشناسان ما با شما تماس گرفته و مشاوره های لازم را به شما ارائه می دهند و دیگر نیازی به پرداخت هزینه تماس از سوی شما نیست.

آیا می توان شرکت را تک نفره ثبت کرد ؟

تمامی شرکت ها باید بر اساس قوانین و شرایط مندرج در سایت اداره ثبت اسناد و املاک کشوری به ثبت رسند. هم چنین باید از ماهیت شرکت و موضوع فعالیت ان بدانید که شرکت را باید با بیشاز 2 شخص تاسیس کنید یا خیر زیرا یک شرکت حداقل تا 2 نفر شریک را لازم دارد ( مسئولیت محدود). برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

برای ثبت شرکت باید به کجا مراجعه کرد ؟

ثبت شرکت ها به یک حرفه اعتبار می بخشد. این امکان را به دارندگان آن می دهد که از مزایا و تسهیلات شرکتها در قانون بهره مند شود. به جهت ثبت شرکت خود بهتر است قبل از اقدامات قانونی با کارشناسی مجرب مشاوره کرده و با دریافت نظرات و بهره مندی از تجارب وی اقدام به ثبت شرکت در اداره ثبت  شرکتها کنید.

ثبت شرکت ها امروزه به صورت اینترنتی انجام می گیرد. در این میان به دلیل پیچیده و حساس بودن امور امکان خطا در انجام کارهای قانونی ثبت امکان پذیر است.

به همین جهت یک شرکت را بهتر است با اتخاذ یک وکیل مجرب ثبت شرکت ها به ثبت رسانید. تا هم در زمان خود صرفه جویی کرده و نیز در پرداخت هزینه ها موفق باشید.

اقدامات پس از ثبت شرکت با مشاوره پایش

هر آنچه که در زمینه اقدامات پس از ثبت شرکتها نیاز دارید را می توانید از کارشناسان ثبتی و حقوقی پایش بخواهید. یکی از مهمترین اقدامات پس از اخذ شناسه ملی ثبت شرکتها پرداختن به امور مالی به مانند پلمپ دفاتر تجاری جزو موارد الزام به حساب می آید که باید فوراً به آن بپردازید. روی ما حساب کنید ما راهنمای تخصصی شما برای انجام امور ثبتی و حقوقی خواهیم بود.

شما می توانید جهت اتخاذ مشاوره های رایگان ثبت شرکت همین حالا با کارشناسان ما تماس گرفته تا تنها با ارسال نام پیشنهادی و مدارک شرکا و دیگر مدارک لازم برای ثبت شرکت در کم ترین زمان امور حقوقی شما انجام پذیرد و بدین ترتیب بتوانید از تسهیلات قانونی ثبت شرکت بهره مند شوید.

به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها