جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

استعلام آخرین تغییرات شرکت

استعلام آخرین تغییرات شرکت

شرکت های تجاری در طول فعالیت خود ممکن است چندین بار بخواهند تغییراتی را در شرکت ایجاد کنند قانون در این خصوص هیچپونه محدودیتی قائل نشده است بنابراین از زمانی که شرکت ثبت می شود تا زمانی که منحل نشده است می توان نوع تغییراتی را در مجامع عمومی اعمال کرد.

در تشکیل پرونده های دولتی یا شرکت در مناقصه و مزایدات مختلف نیاز است مدارک ثبتی شرکت را ارائه دهید یکی از این مدارک آگهی آخرین تغییرات است. در برخی موارد نیز ممکن است بخواهید با شرکت دیگری همکاری داشته باشید بهتر است با نحوه استعلام آخرین تغییرات شرکت آشنا باشید تا خیلی از مشکلات حقوقی و مختلف نشوید. بعد از مطالعه این مطلب تنها با داشتن اسم شرکتی می توانید استعلام آخرین تغییرات شرکت یا حتی سیر تغییراتی که در یک شرکت به وجود آمده است را مشاهده کنید.

طرق استعلام آخرین تغییرات شرکت را می توان از سامانه های دولتی مرتبط دریافت کنید. سامانه ثبت شرکت ها و سامانه روزنامه رسمی دو سامانه ای هستند که آگهی های مربوط به شرکت های تجاری در آنها انتشار میابد. اما سوال این است که همه می توانند به راحتی استعلام آخرین تغییرات شرکت یا استعلام اطلاعات مربوط به شرکت را دریافت کنند؟ بله تنها کافی است که به اینترنت دستارسی داشته باشید به راحتی می توانید استعلام آخرین تغییرات شرکت را دریافت کنید.

برای ثبت شرکتها باید مراحل مختلفی را به صورت تخصصی پیمود. در این بین پس از ثبت شرکت امکان ایجاد هر نوع تغییری وجود دارد. تصمیم به تغییر باید توسط شرکا و در مجمع عمومی انجام پذیرد. در این مقاله به شرح استعلام آخرین تغییرات شرکت در اداره اسناد و املاک خواهیم پرداخت با ما همراه باشید. استعلام تغییرات برای مواردی کاربرد دارد که ثبت تغییرات شرکت در سازمان ثبت منجر به آگهی ثبت شده باشد.

استعلام آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی

به موجب قانون کلیه تغییرات مربوط به شرکت اعم از هر گونه نقل و انتقال شرکاء و سهامدارن تا تغییر اسم و موضوع شرکت باید بعد از صدور آگهی در روزنامه رسمی انتشار یابد. روزنامه رسمی سامانه دولتی است که آگهی های رسمی باید در آن انتشار یابند. اما در بیشتر موارد اعم از تشکیل پرونده های لازم در مراکز دولتی یا همکاری با سایر شرکت ها ارائه آخرین آگهی تغییرات بسیار اهمیت دارد. آخرین آگهی تغییرات آگهی است که شرکت طی آخرین به روز رسانی در شرکت ایجاد کرده است.

البته این موضوع که آخرین تغییرات توسط خود متقاضی پرداخت و انتشار شده باشد بسیار اهمیت دارد. اگر هزینه آخرین آگهی پرداخت نشود نمی توانید تغییرات آخرین آگهی را مشاهده کرد. البته لازم به ذکر است که سامانه روزنامه رسمی بسیار سامانه معتبری است و دریافت روزنامه های مربوط به ثبت هر نوع آگهی در مراجع مختلف لازم است از این رو در بیشتر موارد متقاضی هزینه آخرین تغییرات را در روزنامه رسمی پرداخت می کند.

برای استعلام ابتدا باید وارد سایت مربوطه شوید در صفحه اصلی سایت روزنامه رسمی به گرینه ای با عنوان آگهی های قانونی بر می خورید ابتدا باید به این قسمت وارد شوید. استعلام شرکت ها و آگهی های تغییرات را باید با نام شرکت یا نوع مجمع یا عنوانی که می دانید جستجو نمایید بهترین روش استعلام از طریق شماره ثبت یا شناسه ملی یا نام شرکت است بعد از کلیک بر روی جستجو تمامی آگهی ها به ترتیب آخرین انتشار یافته قابل نمایش می باشد.

استعلام آخرین تغییرات شرکت با شناسه ملی

شناسه ملی هر شرکت همانند کد ملی هر فرد اختصاصی و مخصوص همان شرکت است، بنابراین یکی از بهترین راه هایی که می توانید آخرین آگهی شرکت را مشاهده کنید استعلام از طریق شناسه ملی است بدین منظور می توانید در همان سایت روزنامه رسمی شناسه ملی را وارد نمایید.

اگر هم شناسه ملی شرکت را ندارید می توانید از طریق سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی این شماره را با سرچ کردن نام شرکت پیدا کنید. خود شناسه ملی را هم می توانید در سامانه استعلام شناسه ملی استعلام نمایید تا از صحت تاسیس شرکت و فعال بودن آن اطمینان حاصل کنید.

پیگیری آگهی تغییرات

زمانی که آگهی تغییرات از اداره ثبت شرکت ها صادر شد و در روزنامه رسمی انتشار یافت اگر به هر دلیلی این آگهی را گم کردید یا دسترسی به ان نداشتید به راحتی می توانید در سایت روزنامه رسمی پیگیری آگهی تغییرات را داشته باشید.

تمامی آگهی ها در روزنامه رسمی آرشیوئ می شود از این رو هرگز پاک نمی شود به همان صورت که پیش از این توضیح دادیم می توانید بخشی از متن آگهی یا شناسه ملی یا اسم شرکت را جستجو نمایید عنوان سایت را نیز می توانید بر روی تغییراتد قرار دهید تا تنها آگهی های تغییرات را نمایش دهد.

استعلام تغییرات شرکت

بعد از ثبت شرکت هر شرکتی ممکن است تغییراتی را در مجموعه خود داشته باشد، تغییرات مختلفی اعم از؛ تغییر آدرس، تغییر اسم یا موضوع شرکت، تغییرات هیئت مدیره و سرمایه و … که همه این تغییرات باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت شود و نسبت به آن آگهی ثبت صادر شود و روزنامه رسمی این تغییرات حتماً باید منتشر شود.

برای ثبت تغییرات جدید و ثبت برند و سایر امور اداری شما نیاز به آخرین آگهی تغییرات دارید به همین دلیل اگر به آخرین تغییرات شرکت نیاز دارید اما نمی دانید چگونه استعلام آخرین تغییرات شرکت را داشته باشید، مجتمع ثبتی پایش در ادامه قصد دارد نحوه استعلام آخرین تغییرات شرکت را برای شما شرح دهد با ما همراه باشید.

گام به گام استعلام آخرین تغییرات در شرکت
نحوه استعلام آخرین تغییرات در شرکت

گام به گام استعلام آخرین تغییرات در شرکت

مرحله اول: برای استعلام آخرین تغییرات شرکت باید ابتدا به سایت روزنامه رسمی مراجعه نمایید. بنابراین صفحه گوگل را باز کنید و سامانه روزنامه رسمی کشور را جستجو نمایید، صفحه اصلی روزنامه رسمی را باز کنید.

دوم: در مرحله دوم در صفحه اصلی روزنامه رسمی وارد می شوید و بر روی گزینه آگهی های قانونی کلیک نمایید و وارد مرحله سوم می شوید.

مرحله سوم: در این صفحه در فلش 1 سال ثبت تغییرات را باید مشخص کنید که اگر بعد از سال 99 یا قبل از این سال بوده است را تعیین کنید، در قسمتی که با فلش دوم مشخص شده اسم شرکت یا موسسه را باید وارد نمایید.

در فلش سوم نیز باید شماره ثبت شرکت را وارد نمایید و نوع آگهی را تغییرات انتخاب کنید. بعد از وارد کردن این اطلاعات گزینه جستجو را کلیک نمایید.

مرحله چهارم: بعد از جستجو اگر شرکت در این مدت تغییراتی داشته باشد می توانید مشاهده نمایید و بر روی کلیک بر روی آگهی با وارد کردن رمز صفحه به طور کامل می توانید آگهی را مشاهده کنید و یا حتی پی دی اف آن را دریافت نمایید.

نکته: توجه داشته باشید زمانی می توانید استعلام آخرین تغییرات شرکت را دریافت کنید که آگهی ثبت آن صادر شده باشد و نیز روزنامه رسمی آن پرداخت شده باشد و در صورتی که آگهی ثبت تغییرات صادر شده باشد، اما روزنامه رسمی آن پرداخت نشده باشد شما قادر به مشاهده آخرین تغییرات شرکت نخواهید بود.

در صورتی که شرکت بخواهد تغییرات جدیدی ثبت کند باید که هزینه روزنامه تغییرات قبلی خود را پرداخت نکرده باشد مجاز به ثبت تغییرات جدید نخواهد بود. که برای ثبت تغییرات جدید باید با استفاده از شماره مکانیزه آگهی تغییرات قبلی به سامانه روزنامه رسمی جمهوری اسلامی وارد شود و هزینه روزنامه رسمی را پرداخت نماید.

دریافت روزنامه آخرین آگهی تغییرات

اگر به هر دلیلی به روزنامه آخرین آگهی تغییرات نیاز پیدا کردید اگر آگهی را انتشار داده باشید از روش هایی که پیش از این توضیح دادیم می توانید آگهی تغییرات آخر را از سامانه روزنامه رسمی دریافت کنید در صورتی که روزنامه آخرین آگهی تغییرات انتشار نشده باشد ابتدا باید در سامانه روزنامه رسمی ثبت نام کنید و بعد از وارد کردن شماره مکانیزه

در پایان: از اینکه با مجتمع ثبتی پایش همراه بودید کمال تشکر را داریم و امیدواریم مطالب عنوان شده برای شما کاربردی بوده باشد. اطلاعات بیشتر در این زمینه را می توانید از متخصصان این حوزه دریافت کنید.

4.5/5 - (6 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پترو آراد متین
پترو آراد متین
2 سال قبل

اخرین تغیرات شرکت

فخرالسادات اصلانی
فخرالسادات اصلانی
2 سال قبل

ثبت شرکت

شیوا محمدی
شیوا محمدی
1 سال قبل

برای تغییر موضوع شرکت باید چه مراحلی رو طی کنم ؟

معصومه جدیدی
معصومه جدیدی
1 سال قبل

سلام،من قصد دارم انجام پروژه های مهندسی رو در قالب تغییر موضوع در شرکت خودم داشته باشم ،ممنون میشم راهنمایی کنید.

اسماعیل حاج شمسایی
اسماعیل حاج شمسایی
2 ماه قبل

باسلام شرکت بعد اچهل سال سودهی وبدون اینکه ریالی به سهامداران بدهد افزایش سرمابه دهد بعد از کذشت دونیم یسال نشده میتواندد خود را ورشکسته ومنحل اعلام دارد طبق قان ن تجارت

شماره موبایل
9156841324