جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در قم ارزان و فوری

نحوه ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در قم

قانون تجارت برای ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در قم مراحل و شرایطی را در نظر گرفته است. شرکت های تجاری بعد از اینکه به ثبت می رسند اطلاعات آنها در اداره ثبت شرکت های قم ثبت می شود. در هر صورت اگر بخواهید ثبت تغییرات داشته باشید باید  بر اساس مطالبی که در ادامه خواهید خواند ثبت تغییرات را داشته باشید.

نحوه ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در قم

تغییرات شرکت ها در قم به صورت سامانه ای انجام می شود. از این رو می توانید مجمع عمومی عادی یا فوق العاده را برای انجام تغییرات شرکت برگزار نمایید.

هر یک از شرکت ها می توانند در زمینه های ثبت تغییرات را انجام دهند. بر اساس مواردی که در ادامه خواهید خواند می توانید ثبت تغییرات را داشته باشید. تمامی تغییراتی که در مجامع عمومی تصویب می شوند باید در اداره ثبت شرکت های قم به ثبت برسند.

انواع ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در قم

صورتجلسات انواع مختلفی دارند که هر یک برای بخشی از تغییرات قابل اعمال هستند این تغییرات به شرح زیر می باشد.

صورتجلسه تغییرات انتخاب هیئت مدیره و بازرس و تعیین سمت: برای تغییرات هیئت مدیره و بازرس و تعیین سمت همگی از جمله مواردی هستند که می توانید در یک صورتجلسه تنظیم و در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به ثبت برسانید. مجمع صالح در این زمینه مجمع عمومی عادی می باشد.

صورتجلسه تغییر نام: برای تغییر نام شرکت می توانید 5 اسم پیشنهادی داشته باشید. برای اینکار باید صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده را تشکیل دهید.

صورتجلسه تغییر موضوع: تغییرات موضوع ممکن است اضافه کردن موضوع جدید به موضوع شرکت باشد که الحاق به موضوع باشد و یا ممکن است تغییر موضوع باشد. برای ثبت صورتجلسه تغییرات موضوع باید مجمع عمومی فوق العاده تنظیم شود.

صورتجلسه ورود و خروج شریک: گاهی مجمع عمومی فوق العاده می تواند ورود شریک و خروج شریک را داشته باشد هر یک از این تغییرات باید در صورتجلسه مجزایی تنظیم شود. یعنی خروج شریک یک صورتجلسه و ورود شریک یک صورتجلسه دیگر در نهایت که هر دو از جمله تغییرات مجمع عمومی فوق العاده هستند.

تغییرات صورتجلسه نقل و انتقال سهام: نقل و انتقال سهام را باید در مجمع عمومی فوق العهاده انجام دهید و حتماً باید مفاصا حساب دارایی را در این زمینه دریافت کنید.

صورتجلسه انحلال: انحلال زمانی انجام می شود که مجمع عمومی فوق العاده با حضور اعضاء به این نتیجه برسند که دوام شرکت منفعت مالی به همراه نداشته باشد از این رو می توان صورتجلسه انحلال تنظیم کنید.

ثبت شعبه: برای ثبت شعبه نیز لازم است مجمع عمومی فوق العاده با حضور شریک تصمیم به راه اندازی شعبه شرکت نمایند.

افزایش و کاهش سرمایه: شرکت ها می توانند هر زمان که بخواهند سرمایه شرکت را افزایش یا کاهش دهند. برای این کار لازم است مجمع عمومی فوق العاده را برای افزایش و کاهش سرمایه تشکیل دهند.

مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در قم
مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در قم

مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در قم

اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در زمینه های متعددی می تواند اقدام به ثبت صورتجلسه تغییرات نماید. ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت ها باید در سایت اداره ثبت شرکت ها انجام شود و هر یک از شرکاء می توانند در زمینه های مختلفی ثبت تغییرات داشته باشند.

بنابراین بعد از وارد شدن به سایت اداره ثبت شرکت ها و انجام امور مربوط به شرکت ها می توانید ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت را داشته باشید. برای اینکار در قسمت تغییرات صورتجلسه وارد می شوند و می توانند بر اساس تغییراتی که می خواهند داشته باشند تغییرات شرکت را انجام دهند.

بعد از ثبت اطلاعات صورتجلسه در سایت اداره ثبت شرکت ها می توانید مدارک را برای بررسی کارشناس به اداره ثبت شرکت های قم ارسال کنید. بعد از رسیدگی کارشناسان آگهی ثبت تغییرات شرکت صادر می شود.

در نهایت باید بر اساس شماره مکانیزه هزینه روزنامه رسمی را پرداخت نمایید. اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اجازه ثبت تغییرات شرکت ها را صادر می کند.

مدارک ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در قم

  • دو نسخه آگهی ثبت
  • و آگهی آخرین تغییرات
  • صورتجلسه تغییرات شرکت در دو برگه
  • ارائه برگه پذیرش نهایی در دو نسخه
  • لیست سهامدارن
  • وکالت نامه

هزینه و زمان ثبت تغییرات شرکت در قم

هزینه های ثبت تغییرات شرکت در قم شامل هزینه تنظیم و ثبت صورتجلسه، هزینه پست، هزینه روزنامه می شود. زمان تقریبی نیز برای ثبت تغییرات 14 روز می باشد. شما می تواننید در گروه ثبتی پایش با حداقل هزینه و در حداقل زمان ثبت تغییرات شرکت را داشته باشید.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص

جهت ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص باید صورتجلسه تغییرات تنظیم شود. از این رو لازم است مجمع عمومی با حضور منشی صورتجلسه تغییرات را تنظیم کنید. اگر همه اعضاء توافق ثبت تغییرات را نداشته باشند باید با اکثریت عددی و سهامی تغییرات شرکت را انجام دهند.

ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود

برای ثبت شرکت با مسئولیت لازم است دو یا چند نفر از اعضاء که حداقل باید دو سوم اعضاء را تشکیل دهند صورتجلسه تغییرات را امضاء کنند. مجموع سهام اعضائی که صورتجلسه را امضاء می کنند باید دو سوم اعضاء باشند. تغییرات شرکت سهامی بعد از تصویب در مجمع عمومی قابل ثبت در اداره ثبت می باشد.

ثبت تغییرات موسسه غیر تجاری

موسسه غیر تجاری با مجوز باید با تایید سازمان صادر کننده مجوز تغییرات خود را ثبت کنند. موسسات بدون مجوز بعد از تشکیل مجمع می توانند اقدام به ثبت تغییرات موسسه غیر تجاری نمایند. روند و مدارک مربوط به ثبت تغییرات موسسات نیز به مانند شرکت های تجاری می باشد.

برای ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در قم می توانید در سریع ترین زمان آگهی ثبت تغییرات را دریافت کنید. تنها کافی است برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ثبتی پایش تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها