جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید
هر ساعتی در روز کنار شما هستیم با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

شرایط و مدارک و مراحل ثبت تغییرات شرکت در گرگان

تنظیم صورتجلسه و ثبت تغییرات شرکت در گرگان

اگر صاحب یک شرکت تجاری هستید و می خواهید یکی از شرکاء از شرکت برود یا اگر می خواهید موضوع شرکت را تغییر دهید. همچنین اگر می خواهید تغییراتی در شرکت داشته باشید باید شرایط و مدارک و مراحل ثبت تغییرات شرکت در گرگان را بدانید. ما در مجتمع ثبتی پایش علاوه بر ارائه مقالات کامل ثبت تغییرات شرکت ها مشاوره رایگان نیز در این زمینه ارائه می دهیم. پیشنهاد می کنم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

تنظیم صورتجلسه و ثبت تغییرات شرکت در گرگان

هرگاه بخواهید ثبت تغییرات داشته باشید باید بدانید چگونه می توانید صورتجلسه تغییرات شرکت را تنظیم کنید. از این رو برای تنظیم صورتجلسه تغییرات باید به ترتیب زیر برگه صورتجلسه را تغییر دهید.

  • عنوان نوع مجمع عمومی
  • اطلاعات ثبتی شرکت
  • ساعت و تاریخ جلسه
  • موضوع جلسه
  • اسامی شرکا با عنوان سمت و سهام
  • تغییرات اعمال شده
  • امضاء اعضاء شرکت

زمان و هزینه ثبت تغییرات شرکت در گرگان

زمان یکی از مهمترین موارد انجام پروسه ثبتی است. بنابراین اگر تمامی روند درست انجام شده باشد و نقصی در پرونده وجود نداشته باشد از زمانی که مدارک را به اداره ثبت شرکت های گرگان پست می کنید ظرف 14 روز آگهی ثبت تغییرات شرکت صادر می شود.

هزینه های ثبت تغییرات شرکت ها در چند مرحله پرداخت می شود. ابتدا هزینه حق ثبت و سپس هزینه پست و در نهایت نیز باید هزینه روزنامه را پرداخت کنید. در مجموع هزینه ثبت تغییرات شرکت های بر اساس موضوع تغییرات محاسبه خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت تغییرات شرکت در گرگان

  • باید صورتجلسه شرکت را در دو نسخه با امضاء اعضاء شرکت ارسال کنید.
  • در صورتی که تغییرات با اکثریت عددی و سهامی انجام می شود باید آگهی دعوت نیز ارسال شود.
  • آگهی ثبت و آگهی آخرین تغییرات شرکت را باید به اداره ثبت شرکت ها پست نمایید.
  • لیست سهامداران شرکت
  • مدارک شناسایی اعضاء جدید، این موارد از جمله مدارک ثبت تغییرات شرکت ها می باشند.
ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در گرگان
ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در گرگان

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در گرگان

تغییرات شرکت های سهامی خاص اگر در خصوص سهام این شرکت باشد بعد از ثبت آگهی ثبت صادر نمی شود. هر سال شرکت های سهامی تغییرات مربوط به تمدید بازرس را دارند. هیئت مدیره این شرکت نیز دو سال اعتبار دارند که هر دو سال باید تمدید یا تغییر پیدا کنند.

مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی در این شرکت باید با حضور منشی جلسه تغییرات شرکت را انجام دهند. سایر روند ثبت تغییرات بر اساس قواعد عمومی انجام می شود.

ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در گرگان

شرکت های با مسئولیت محدود زمانی که می خواهند تغییراتی را داشته باشند یا باید این تغییرات با تایید و امضاء همه اعضاء باشد و یا اینکه روزنامه دعوت برای مجمع انتشار دهند.

در صورتی که دارندگان 75 درصد سهم الشرکه که در مجموعه باید حداقل دو سوم اعضاء شرکت را تشکیل دهند می توانند اقدام به ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت نمایند.

قاعده خاصی برای انجام امور ثبت تغییرات شرکت های با مسئولیت محدود در نظر نگرفته شده بجز نقل و انتقال سهم الشرکه که در شرکت های با مسئولیت محدود با دریافت مفاصا حساب از اداره دارایی گرگان و تنظیم سند صلح در یکی از دفتر خونه های گرگان باید صورت گیرد و در نهایت در اداره ثبت شرکت های گرگان ثبت شود.

ثبت موسسه غیر تجاری در گرگان

زمانی که می خواهید تغییرات یک موسسه را ثبت کنید ابتدا باید صورتجلسه آن را تنظیم کنید و این صورتجلسه را به امضاء اعضاء شرکت برسانید. اگر موسسه با مجوز ثبت شده باشد باید مهر سازمان روی برگه صورتجلسه خورده باشد و بعد در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسد.

مراحل ثبت تغییرات شرکت های تجاری در گرگان

مهمترین اقدام برای ثبت تغییرات انجام مراحل ثبتی است. در انجام مراحل ثبتی باید دقت زیادی به خرج دهید تا حتی کارشناس تایید ثبت تغییرات را بدهید. بنابراین به ترتیب باید مراحل زیر را انجام دهید.

  1. ثبت صورتجلسه در سایت اداره ثبت شرکت ها
  2. دریافت برگه پذیرش نهایی
  3. پست مدارک به اداره ثبت شرکت های گرگان
  4. پیگیری پرونده در سامانه ثبت شرکت ها
  5. دریافت آگهی قانونی شرکت
  6. انتشار تغییرات در سایت اداره ثبت شرکت ها

در پایان: از اینکه با مجتمع ثبتی پایش همراه بودید کمال تشکر را داریم. می توانید هم اکنون مشاوره رایگان ثبت تغییرات گرگان را دریافت کنید. سوالات خود را در کامنت از کارشناسان ما بپرسید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها